Alltid ute i god tid.

Datum:2009-05-15 / Tid:10:53:52
Gårdagskvällen blev riktigt trevlig, Anna-Lena kom hit och fikade, vi hade även tänkt att se film men de slutade med att vi bara pratade och pratade hela kvällen. Så nu vet jag alla Pers hemligheter, och lite till. Nä, men hon är verkligen rolig och de är härligt när man umgås med personer som man kan vara totalt avslappnade med.

Dock så hamnade jag i säng rätt sent igårkväll så nu är jag ju helt slut, och om en timme ska jag och möta upp Ida på stan för att äta lunch. Hur ska de gå? Jag ska duscha, torka mig, sminka mig, hitta kläder, hitta skor och sen ta mig ut genom dörren. Stort lycka till Maria!

Ja, som ni förstår kan jag ju inte sitta här och drömma, dags att sätta igång.

Ha en bra dag kära läsare!

Kommentarer
F r i d a 5 l i n g

cool blogg (;

2009-05-15 / 11:31:57
http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback