Ändrade planer.

Datum:2009-05-18 / Tid:18:46:20
Den här dagen blev mycket bättre än jag någonsin hade kunnat förvänta mig. Jag som trodde att jag skulle bara va hemma hela dagen och sola lite ute på terassen. Nej, så blev det inte alls. Anna-Lena, Mikaela och Frida kom hit och tvingade med mig (och grannen Matilda) och spela kubb (egentligen volleyboll men de går himla dåligt utan någon boll) De va riktigt skönt att spela och vara ute i solen!

Efter att lagen vunnit varsin gång så for hälften av oss upp till Hanssons och satte oss och fikade lite. Eller, vi kollade mest på folk och bara njöt av värmen. Sen for vi hem till mig, eller till grannen men sak samma.

Ikväll kommer de hit igen, då ska vi kolla lite film. Dock så kommer jag nog mest längta efter att morgondagen ska komma fort, jag har sådan jäkla tandvärk så imorgonbitti ska jag direkt ringa och få en akuttid. Förmodligen kommer de då dra ut min visdomstand som håller på att ta livet av mig, jag borde nog vara rädd men just nu är jag beredd att göra de själv.

Nåja, annars kommer de nog bli en trevlig kväll. Ska ni också ha en mysig kväll?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback