Barcelona!

Datum:2009-05-27 / Tid:23:19:20

Vad ska man säga? Underbart, fantastiskt, otroligt, magiskt.. jag hade kunnat fortsätta hela natten. Men jag ska låta bli. De va så fruktansvärt härligt att Barca tog hem Champions League! Jag vågade nästan inte tro på de innan matchstart, desto skönare kändes de vid slutsignalen. Messi är ju verkligen pojken med guldskorna, killen är ju fenomenal på ren svenska! Jag förstår inte snacket om att Ronaldo skulle vara världens just nu bästa fotbollsspelare, de finns inget snack om saken, Messi är överlägsen. Såg ni när tre killar springer på honom för att desperat få av honom bollen, och de slutar med att Messi studsar upp och snor åt sig den i allafall, det är magi.

Okej, nog om fotboll då. Jag ska nu gå och lägga mig nu eftersom jag är helt slut, sen kommer Sandra hit imorgonbitti så då vill jag ju givetvis vara pigg. Men höjdpunkten är ändå imorgonkväll när jag, anna-lena och mikaela ska till luleå och se på bio, äntligen ska jag få se änglar och demoner.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback