Bio tonight.

Datum:2009-05-28 / Tid:19:22:29

Om ett litet tag så kommer Anna-Lena och hämtar upp mig. Då ska vi styra bilen mot Luleå och kolla på Änglar och Demoner! Jag har sådana sjuka förväntningar på den så om den är dålig kommer jag få spader. Men jag tror att den kommer vara grym eftersom boken var fenomenal! De ska i allafall bli riktigt skönt att få komma iväg lite, känner att saknaden av Pers röst står och knackar på dörren, och jag ska försöka låta bli att öppna den allt för mycket. Men jag skulle ljuga om jag skrev att de inte var jobbigt, de är ju alltid nånting som man vill berätta för honom eller bara diskutera.
Men jag får snällt vänta, så är de bara.

Nä, bio var det, ska inte tjata om Per nu igen.

Ha en bra kväll nu sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback