Dags för jobb.

Datum:2009-05-07 / Tid:16:49:45
Jag ska bara plocka ihop lite grejer, försöka tvinga telefonen att ringa och sen är det dags för jobb. De ska bli riktigt trevligt att träffa tjejerna och jobba lite ikväll. De kommer nog inte bli någon riktig mördarkväll eftersom de "bara" är 18-00.00 ungefär, det är ju en barnlek om man jämför med hur de brukar vara. Men en del spring blir de alltid, och nu har jag ingen Per som ligger i sängen och väntar när jag kommer hem.

De enda två klagomålen som jag kan tänkas ha annars är väl att jag förmodligen inte kommer få prata med Per idag heller vilket inte gillas alls, och så kommer jag ha på mig en trång korsett och de brukar jag och min mage aldrig tycka särskilt bra om. Men i övrigt kommer kvällen säkert bli rolig!

Ha en bra kväll ni också, och om ni får lite att göra så kan ni också försöka tvinga Per att ringa med ren tankekraft. Jag tror att de är de som är felet, enbart min tankekraft är inte nog så kom igen nu och hjälp mig.

Kommentarer
johanna

Hej, hur gick det. Ringde han igår?

Nu ska jag ut på långpromenad med hunden. Hörs kanske senare.

Ha de så bra

Kram

2009-05-08 / 08:44:19
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback