Donationskort.

Datum:2009-05-28 / Tid:11:47:05
Goddag.
Sovit gott? Jag har sovit som en stock på ren svenska. Jag känner mig utvilad och på ett hyffsat bra humör trots att vädret är allt annat än bra. Dock blev jag lite irriterad när jag sitter och läser att gårdagens greys anatomy avsnitt tydligen var ett av de bästa som någonsin sänts, det är så typiskt eftersom jag missade de. Men jag kanske får se de redan idag!

Ni har säkert läst att vår blivande Prins Daniel Westling genomgått en njurtransplantation. Då blev jag ordentligt påmind om att jag skulle ta och fixa mitt donationskort. De är ju ändå något som jag tänkt att göra i flera år, och Per har redan fixat sitt. Så med några enkla klick så är de nu också fixat! Skulle ni också kunna tänka er att donera era organ? Jag känner så här, om de skulle hända mig nånting så vill jag absolut att mina organ ska vara till hjälp och kanske ge tillbaka livet till en person. Jag ser de som att jag på de sättet ändå får leva vidare. Sen är de ju aldrig tokigt att rädda livet på någon!

Dagens goda gärning är nu fixad alltså. Nu ska jag invänta greys, städa upp lite här hemma och sen vänta på att de blir kväll så vi kan åka på bio. 

Kommentarer
Fru Evelina

jag måste också ta tag i det! vill absolut donera organ som njurar, hjärta, lever i af =)



du en hemlis... vi har pratat om att flytta uppåt sen, så då får du visa mig norrland :-)



kram!

2009-05-28 / 13:53:39
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback