En ny liten dator?

Datum:2009-05-22 / Tid:22:49:27
Eftersom att jag kom in på journalistutbildningen så sitter jag nu och funderar på om jag ska ta och köpa mig en ny liten laptop. De kan ju vara bra att ha en egen lite mindre som man enkelt kan ta med till skolan och jobba på hemma. Dock så är jag ju helt borta när de kommer till datorer, så nu skulle de vara bra om min kära sambo hade varit hemma så är något bättre inom de här området. De krav jag har är att den givetvis ska vara bra, vara lagomt stor (inte alldeles för liten så man inte hittar tangenterna), den får inte vara för dyr och så är de ju inte helt fel om den har en söt färg som denna.



Något förslag?

Kommentarer
Lisa G

Det där är typ en sån jag har! En rosaed 10'' skärm. Funkar alldeles utmärkt :D men kanske inte om du ska sitta alldeles länge framför den, då kan det bli jobbigt för ögonen.

2009-05-24 / 01:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback