Händelserikt dygn.

Datum:2009-05-17 / Tid:18:49:03
Ja, det kan man ju lugnt påstå. Min hjärna håller på att koka över av alltihop! Men istället för att sitta hemma och uggla så ska jag nu iväg med Anna-Lena & c/o och spela kubb, de ska bli en härlig omväxling.

Sen när jag kommer hem hoppas jag att alla problem flugit iväg med vindens hastighet, ja.. de känns dock lika troligt som att Per kommer och knackar på dörren imorgonbitti. Risken är om inte minimal så obefintlig. Men håll tummarna ifall att..

Kommentarer
Anonym

Hör av dig vännen igen om du behöver prata lite mer=) Hoppas det går bra i kubben.

Sköt om dig.

Kram

2009-05-17 / 20:01:53
johanna

Inlägget var ju från mig=)

2009-05-18 / 07:47:44
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback