Helkväll igen.

Datum:2009-05-30 / Tid:20:19:12
Ni får ursäkta min förskräckligt dåliga uppdatering! Men jag har haft fullt upp. Igårkväll blev de lite festligheter med käre bror, peter, alex och c/o. De var ett tag sen som jag hade så roligt faktiskt! Dock kändes de i mitt huvud imorse att man är fan inte 19 år längre. Men efter ett tag på stan med Sandra så kändes allt mycket bättre. Sen efter att vi suttit i solen och fått solsting ett tag så kom även Hanna.

Men vill ni veta de bästa? Helt plötsligt så ringer min telefon, det är ett konstigt utlandssamtal och vem är inte på andra sidan om inte min älskade Per! Han var mitt ute i ingenstans och bodde tydligen i en bajshydda. Jag blev så himla glad och lycklig över att få höra hans ljuva stämma. De gjorde verkligen min dag!

Efter mitt lyckliga samtal så skuttade vi iväg och köpte sushi som vi sen tryckte i oss snabbt som attans, hur smarrigt som helst. Nu håller vi på att sminka oss och välja kläder, snart kommer nog även resten av gänget.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Fru Evelina

tjena tjejen!

tänkte höra med dig om du har nåt att säga om luleå universitet? och då kanske rentav nåt om lärarutbildningen? =) fredrik känner tydligen inte nån som pluggar eller pluggat där och det verkar ju inte så bra, om alla drar till ume istället haha...



hoppas du haft en bra helg med ännu fler samtal från din älskade!



kramar

2009-05-31 / 17:03:33
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback