Jag fyller år idag!

Datum:2009-05-01 / Tid:10:14:41
.. Eller inte egentligen, men Per har valt att fira mig idag. De kändes onekligen som min födelsedag när han drog igång ett "ja må hon leva" helt plötsligt. Jag har varit lite nere eftersom han inte är hemma på min riktiga födelsedag men de här är minst lika bra.

Efter lite utsvävade förklaringar om vad de stod på de annars tomma kuvertet så fick jag öppna det. Jag fick en klippning + färgning och en stor shoppingtur! Så imorgon ska vi till Luleå och kolla kläder.

Ikväll ska vi göra en tårta också, inte bara för att de är min födelsedag idag utan för att Per åker snart så de blir en liten på-återseende-tårta.

Nu ska jag bara invänta min lunch/frukost sen ska vi promenera upp till stan och mysa, kanske äta en mjukglass?
Ha en underbar dag ni också..

Kommentarer
Fru Evelina

hur länge blir han borta?

vilka bra presenter du fick av honom! shopping går ju alltid hem haha =)

kram

2009-05-02 / 21:27:23
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback