Låång dag med äventyr.

Datum:2009-05-26 / Tid:18:30:44
Jisses, jag for hemifrån lite innan elva och jag kom hem för cirka en halvtimme sen. Vi har alltså varit ungefär 7 timmar i Luleå och snurrat. Hur lyckas man? Jaja, men de har varit roligt åtminstone, jag har faktiskt handlat utan pengar och de blev en långklänning, några blommar att ha på uteplatsen, två böcker, mat, prydnadsgrej till vardagsrummet och massa småtjafs. Jag har även hunnit med att nästan köpa en liten laptop, ni kanske minns den lilla rosa som jag visade här i bloggen. De har visat sig att de är den som jag ska köpa, men de blev inte idag men förhoppningsvis inom de närmsta dagarna.

Hmm, vad har mer hänt idag då? Inte för att jag ens borde skriva ut de, men råkade visst träffa på någon som jag skulle kunna spotta på, eller åtminstone fånflina lite åt. Men jag körde på de näst bästa..

Nu är jag då hemma i allafall och mina fötter är så nära döden som de kan komma. Ikväll har jag inte tänkt göra nånting alls faktiskt förutom att ligga i soffan och glo på tv, om de kan räknas som aktivitet.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback