Långklänning.

Datum:2009-05-27 / Tid:16:59:44
Eftersom jag är så himla kort så har jag aldrig kunnat köpa en långklänning som inte släpat två meter efter mig när jag går. Tills igår! Jag sprang in på Indiska för att kika en snabbis, och då hittade jag en sådan fin långklänning som faktiskt såg ut att kunna passa min längd. Fast de som lockade mig mest med den var först och främst färgen och sen att man kan ha den till vardags och inte bara fest. De var ju givet att de skulle bli ett köp!

Vad tycker ni? Per sa igår att jag skulle ha den på mig när jag kommer och hämtar honom på flygplatsen om exakt 22 dagar.



Den är tusen ggr snyggare i verkligheten kan jag bara tillägga..

Kommentarer
Fru Evelina

vad fiiin! var glad att du har det problemet och inte tvärtom! det är såå mkt svårare att göra plagg längre haha =)

2009-05-28 / 13:59:23
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback