Måttbandet har krypt!

Datum:2009-05-25 / Tid:12:44:45
Nu ska ni få se en sak! Ni minns säkert när jag satte upp måttbandet precis när Per hade åkt. Då var det 42 dagar (dvs 42 cm) kvar på måttbandet tills han skulle komma hem igen. Men nu har det krypt ordentligt! Man ser inte riktigt skillnaden själv förrän nu när man börjar jämföra. Det är ju faktiskt inte så länge kvar nu tills vi ses!

 
Här började vi den långa resan..

och här är vi nu...

 

Vilken skillnad va? Varje morgon när jag kliver upp så går jag raka vägen till kylskåpet och möts av bilden på Per som är tagen första dagen på våran semester på Maldiverna, då brukar jag alltid tänka på just de ögonblicket, hur underbart vi hade de. Sen klipper jag av en centimeter, kollar hur många dagar de är kvar tills vi ses och så känner jag enorm glädje eftersom de nu minskat med ännu en dag.

Kommentarer
Fru Evelina

det kommer gå så fort de dagarna som är kvar! Och du är så duktig som klarar dig så bra utan din karl - men varför skulle du inte göra det å andra sidan haha.... men den där längtan är inte rolig!





kramis

2009-05-25 / 17:24:13
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback