Någon som vill dra ut min tand?

Datum:2009-05-19 / Tid:16:48:00
Någon frivillig? Ingen? Säkert? Jag har nu varit hos tandläkaren och för 360 kronor så petade tandläkaren med en pincett i såret och sa att de va infekterat och sen så strök hon på corsodyl. Sen fick jag gladeligen promenera därifrån med lika mycket tandvärk som innan. De kändes som ett väldigt nödvändigt besök! Hon berättade även att om jag vill ta bort tanden i framtiden så måste man operera eftersom den sitter så djupt. Just nu så skulle jag kunna dra ut den med en tång här hemma så operation eller inte, kom igen bara.

Innan jag fått mod att göra just de så hade jag kanske tänkt ta mig an disken, högen blir inte bara mindre och mindre utan tvärtom, förstår inte varför. De kan ju bero på att diskaren är i Afghanistan och att hemmafrun här är allmänt slö för tillfället. Men de ska snart bli ändring på de, snart.

 

Ser ni inte hur synd de är om mig? Som tur är har jag ju katten, som just nu springer omkring med råttan i munnen och ser allmänt sinnessjukt när man försöker ta den ifrån henne, men i övrigt är hon en riktig klippa.

Kommentarer
Anonym

Hej där stackare. Förstå dig. Inget kul med tandvärk. Själv har jag sån tandläkarskräck så jag kan inte minnas senast jag var hos tandläkaren... Hoppas det blir bättre snart. Tar du ngt smärtstillande? Krya på dig

Kram

2009-05-19 / 18:51:34
johanna

kan inte förstå varför mitt namn försvinner när jag skriver inläggen?! Det var i alla fall jag som kladdade ngt här ovanför=)

Kram

2009-05-19 / 18:52:57
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback