Pyssel.

Datum:2009-05-11 / Tid:18:11:18

Det har varit en lugn och fin dag idag, jag älskar sådana dagar. De enda problemet har väl varit att jag har haft en molande huvudvärk, men de har jag haft hela helgen så de kändes inte som någon överraskning. Men är man glad så låter man inte sånt mörka ens humör. En liten bitter kommentar har även smugit sig in här på bloggen men inte ens de fick mitt humör att sjunka, snarare tvärtom, mitt leende blev någon millimeter större. De enda jag är lite fundersam över är att jag kollade var den kom ifrån och de förvånade mig däremot, men men..

Nu hade jag tänkt börja baka inför min födelsedag, så jag har lite gott att bjuda på. Jag pratade tidigare som sagt med Per och han skrattade bara när han hörde hur jag bönföll honom att komma hem och baka åt mig. Men nog lät han lite skadeglad när han sa att "nejdu gumman, den här gången får du fixa de själv" jag är ju inte handlingsförlamad så nog klarar jag de. De enda jag är rädd för just nu är att jag kommer äta upp alltihop innan onsdag, och de vore ju inte särskilt bra.

Nä, dags att sätta igång.


Kommentarer
Maria

Oh så gott med kakor. Du får lägga ut bilder sen. Jag behöver kakinspiration!

2009-05-11 / 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback