Räkningar är aldrig roliga.

Datum:2009-05-25 / Tid:12:16:52
De första som jag gjorde idag när jag klev upp var att direkt kolla både mitt konto och Pers. Sen satte jag igång att sortera bland våra räkningar och så satte jag igång att betala. Just nu känner jag mig utfattig, men de kanske vänder sinom tid. Dock känns de alltid lika skönt när räkningarna är betalda, det är som att en vikt lyfts från mina axlar återigen. Fast vi har egentligen inte några svindyra räkningar eftersom vi inte har några direkta lyxartiklar här hemma såsom canal plus eller liknande.

Nu är de gjort i allafall, så nu överlever man ytterligare en månad!

Jag ska nu fortsätta sortera bland våra papper, sen ska jag väl äta lite lunch, hade först tänkt äta lunch med Amal men efter en snabb titt på min ekonomi så inser jag att de är omöjligt. Jaja, så kan de va.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback