Samtal från Afghanistan.

Datum:2009-05-18 / Tid:10:03:12
Per ringde ju aldrig igårkväll, men nu på morgonen så ringde 'privat nummer' och väckte mig. Per trodde att jag ville fortsätta sova så han var beredd att avsluta samtalet, men han förstod nog motsatsen när jag fullkomligt skrek "neeeeeeej" Sen hade vi ett riktigt mysigt samtal, med mycket jag-saknar-dig-tjafs. Han berättade faktiskt att han idag hade fått två av mina brev som jag skickat, men han hade inte hunnit läsa dom ännu. De ska bli intressant och höra vad han tycker. Men nu vill jag också ha ett brev, men då lär jag få vänta..

Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag ut och sola faktiskt, äntligen känns de som sommar!

Kommentarer
johanna

Så skönt att han ringde idag=)

Har idag varit för att köpa lite fint brevpapper tänkte jag så jag kan skriva ett brev nu när man inte har fått prata med honom på några dagar men det var inte lätt att få tag i. De jag hittade kostade typ 70 spänn för 10 pyttesmå sidor så det fick bli några fina små klistermärken istället o smycka på vanligt papper. Får väl parfymera lite oxå;)SKönt att ni har sol för här har det regnat ända tills nu så det är egentligen ett riktigt film o mysväder men det går ju inte när man har 2 knoddar som behöver sitt o ett hem som måste röjas=0

HA de gott vännen o sola lite för mig oxå

Kram

2009-05-18 / 15:39:59
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback