Sista kvällen..

Datum:2009-05-03 / Tid:21:29:33
Jag har hållt huvudet högt hela veckan och större delen av dagen också. Men allt brast som en överfull ballong när Per slog igång John Denver - Leaving on a jetplane. När verkligheten kom ikapp en så kändes det som om någon sparkat mig rakt i magen gång på gång på gång.

Nu har vi legat i soffan och pratat om allting, Per har försökt lugna ner mig rättare sagt. Men allt känns åtminstone lite bättre just för tillfället. Per har nyss berättat att han minsann vill spendera resten av livet med mig, en sak som han aldrig sagt förut så ja, ni kan ju gissa om lipmaja här kunde hålla tårarna borta. Ni behöver nog inte gissa många gånger.

Vi ska nu hjälpas åt att packa de sista, sen ska vi lägga oss i soffan och bara njuta. Imorgon är ju dagen här som jag fruktat och bävat inför, så vi får se hur kontaktbar jag är här imorgon. Allt kan hända känns de som..

Ge mig en kram.

Kommentarer
Anonym

Många varma kramar till er båda! Hoppas att ni kan sova i natt. Kram kram mamma o pappa

2009-05-03 / 21:58:09
kalsongmorsan

Klockren text i headern, kunde inte sagt det bättre själv!

2009-05-04 / 01:01:50
http://kalsongmorsan.blogg.se/
Amal

Förstår att det är jätte tråkigt men vill att du ska veta att jag finns här för dej ifall du behöver mig gumman!!!

2009-05-04 / 01:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback