Solskenslördag.

Datum:2009-05-02 / Tid:10:39:24
Godmorgon.

Gud vad mysigt de är att kliva upp och kolla på termometern och upptäcka att det är 15 grader varmt i skuggan. Man blir så glad och vill bara kasta på sig kläderna och gå ut. De behövdes åtminstone för mig idag eftersom när jag vaknade så insåg jag att jag hade återigen drömt om Maldiverna och då vaknar jag alltid av en saknad och tomhet. Men nu är jag glad igen!

Nu ska vi bara äta lite frukost med en skrikande katt i fönstret, hon har fått syn på nånting som vi inte kan lokalisera så hon står och gapar som en vildkatt. Vi misstänker dock att de är en fluga, men vi är inte riktigt säkra. Jaja, sen ska vi till Luleå i allafall och shoppa loss, och förmodligen sitta på någon uteservering och njuta av livet.

Hoppas ni får en lika fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback