Söndagar är till för vila.

Datum:2009-05-24 / Tid:22:20:01
Idag har jag inte gjort ett enda nyttigt handtag faktiskt, men jag har inte ett dugg dåligt samvete för de. Dagen började med att jag släpade min trötta kropp från sängen raka vägen till soffan, och precis när jag satt ner rumpan så ringde Per. Jag inledde alltså dagen med ett långt samtal med min älskling, de kan ju inte bli bättre än så en sketen söndag när man har all tid i världen att tänka och sakna. Men nu är de ju faktiskt inte så länge kvar tills han är hemma hos mig igen för ett litet tag! Han skrev ett litet mail på facebook idag där han beskrev hur mycket han längtar efter mig, och de var visserligen gulligt men de fick mig bara att längta ännu lite mer.

Jaja, nu ska jag fortsätta se på film innan de är dags att återigen förflytta sig till sängen. Imorgon hade jag tänkt att vara lite mer kreativ än jag varit idag.

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback