Vad är det som händer?

Datum:2009-05-19 / Tid:14:11:34
Det har jag nog funderat över mer än en gång de senaste dagarna. Men inte blir man särskilt mycket smartare av de. Men snart så kanske man får någon rätsidan på alltihop, man kan ju hoppas på det åtminstone.

Jag har då haft ett långt och trevligt samtal med en person som betyder otroligt mycket för mig. De kändes himla bra! Ibland är de bra att veta att man har många fina människor runt omkring sig som verkligen bryr sig när de gäller, inte bara när de passar dom.

Nåväl, jag har även hunnit med att gå på möte idag och efter de så kunde jag inte låta bli att springa in på Kicks och prata lite med Johanna, och vips så kom jag ut med lite rengöringsprodukter. Jag vet inte hur de hände, men men, jag behövde ju faktiskt grejerna så de var väl inte farligt.

Jag ska snart till tandläkaren, och jag är fruktansvärt nervös faktiskt. Men jag vill så gärna bli av med skiten så egentligen är de ingen större fara, men de lär göra ont ändå. Men jag är ju ingen mes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback