Ännu en dag.

Datum:2009-11-09 / Tid:23:48:48
Ojoj, vilken dag de blev på jobbet.. Det kändes som att de var problem med allt och lite till, så det var lite kaosartat från och till. Men det är alltid lika roligt att jobba där ändå! Idag fick jag även veta att jag kommer få jobba ytterligare en heldag under julhelgen, men de känns inte som att de spelar någon roll direkt. Jag behöver pengarna så de gör ju beslutet rätt enkelt! Dock är Per lite småputt på mig för att jag ska jobba så mycket men de får han ta. Vi lär nog hinna umgås ändå tror jag. Sen kommer vi nog ha så pass mycket pengar över i januari att vi kan åka på en resa, och de hade jag nästan helt strukit ifrån min önskelista men nu verkar den göra comeback. Nu ska vi bara hitta en passande resa också, de alternativ som finns idag är väl Thailand, Aruba eller New york. Men jag vill nog ändå ha sol och bad så då ryker de sistnämnda. Vi får väl se vad och om de blir någon resa!

Nu ska jag ta och besöka sängen i allafall, är helt slut! Tyvärr lär jag väl inte få sova oavbrutet hela natten eftersom att jag springer på toa ungefär en gång i halvtimmen. Jag kan tänka mig att det är någon liten en som har bosatt sig på min urinblåsa. Men men, bara lillbus ligger bekvämt och har det bra så är jag nöjd!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback