Come home ♥

Datum:2009-11-12 / Tid:18:41:21
Det har varit en relativt jobbig dag, även fast de faktiskt har varit skönt att få tänka på annat. Men hur mycket man än försökte så fanns afghanistan hela tiden i bakhuvudet. De är väl egentligen inte så konstigt att man oroar sig och tänker mycket på dom därnere, även fast man inte är just därnere så gör man ändå en mission genom att vara hemma. Mina tankar och mitt hjärta är då i afghanistan!

Per ringde i allafall när jag hade slutat, och han lät lite bättre än igår. Fast att säga att han mådde bra är nog att ta i lite för mycket. Det är fruktansvärt att höra hur han mår och inte kunna göra ett skit åt det, enda jag vill är att krama om honom och säga exakt hur mycket jag älskar honom.

Fast nu är det nog om det här, tänker inte skriva ut något mer om de här med respekt för de skadade och deras anhöriga. Sen för respekt mot Per och alla andra som är därnere just nu och går igenom ett helvete. Vill ni fråga om nånting eller bara prata med just det här så får ni skicka iväg ett mail. Jag vet ju att det är en hel del militärflickvänne/fruar som läser bloggen. Jag hoppas att ni förstår mig och varför jag skriver så här.


Ha en fin kväll nu, och snälla, ta hand om varandra och njut av varenda litet ögonblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback