En tröttis.

Datum:2009-11-30 / Tid:16:55:47
Usch vad trött jag var när jag kom hem ifrån jobbet. Jag kastade bara i mig lunch och sen kröp jag ner i soffan. Gissa vad, jo jag somnade! Det var ju hur skönt som helst medan de varade men det är hemskt när man måste vakna och skaka liv i sig själv igen. Nu känner jag mig helt virrig och seg istället. Men jag får väl försöka aktivera mig här hemma och pyssla lite så kanske energin kommer tillbaka. Jag har ju en del att stå i tills Per kommer hem, och det är snart han kommer! Tänk att på fredag är vi tillsammans igen, det känns så otroligt härligt. Då kan vi sätta punkt på riktigt för äventyret i afghanistan och börja titta framåt istället.

Om jag inte skriver senare så betyder det att jag fortfarande är helt slut och förmodligen har ramlat i säng tidigt. Imorgon ska jag och mami och fixa en del saker inför fredag, och så ska jag lämna tillbaka en klänning som jag köpte förra veckan. Kläder passar ju inte mig lika bra som de gjort tidigare men mitt huvud har inte riktigt vant sig ännu.

Äsch, nu ska jag sätta fart!

Kommentarer
Evelina

haha ja guuud så trött man är under graviditeten, först bara trött och sen trött och tung =)



jasså eksjö alltså... vad är det då han ska göra, nåt militärt?



kram!

2009-11-30 / 21:03:35
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback