Förlåt.

Datum:2009-11-02 / Tid:21:37:34
Förlåt hörni, jag orkar verkligen inte uppdatera er med bilder och grejer ifrån idag. Vi har varit iväg större delen av dagen och när vi väl började ta oss hemåt protesterade någon i min mage för fullt så det var bara att försöka vila lite och nu känns det äntligen lite bättre.

Jag ska jobba imorgon hela dagen men efter jobbet ska jag försöka hinna lägga upp lite bilder och sådär. Ni ska bland annat få se min numera gigantiska mage och så de skor som jag köpte idag på skopunkten, mjausi.

Jag ska nu bädda ner mig i sängen med ett nummer av "Vi Föräldrar" och sen är det dags för ett möte med john blund. Vi hörs imorgon igen och förhoppningsvis har jag lite mer energi då! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback