Första advent.

Datum:2009-11-29 / Tid:13:31:08

Vilken kväll de blev igår på jobbet! Först var det ganska fullt med folk för att sen avstanna helt, och så blev det hur tyst och lugnt som helst. Tyvärr missade jag ju ändå helt att dricka nog med vatten och det resulterade i att jag fick en rejäl yrselattack, som jag trodde skulle leda till att jag skulle svimma men jag lyckades hålla mig på benen. Dock var jag riktigt skakis efteråt, och efter att ha svept ett x antal vattenglas så kom frossan och huvudvärken. Då var det absolut ingen höjdare att jobba kan jag ju meddela, men som tur var så hade jag bara 40 minuter kvar av arbetsdagen när det hände. Efter jobbet for jag ut till mami och papa och fick god mat och då var det som att kroppen kom tillbaka och jag mådde prima igen, tänk vad lite mat kan göra.

Idag mår jag då bättre, och nu har jag verkligen insett hur viktigt det är att jag både äter och dricker ordentligt varje dag! Jag har ju inte bara mig själv att tänka på längre. Men bebis mår då utmärkt vad jag kan märka av alla sparkar och buffar.

Nu hade jag då tänkt, appropå mat, att stoppa i mig lite lunch och sen hade jag nog tänkt att försöka mig på att baka pepparkakor. Senare ska jag ut till la familia och då ska jag göra knäck åt oss! Mysigt va?





5 dagar kvar tills Per kliver innanför dörren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback