Fredagsmys.

Datum:2009-11-27 / Tid:19:32:04

Mmmm.. har precis duschat, lägenheten är välstädad och fin, har gospratat med Per och snart börjar Idol. Tacka vetja en mysig fredagskväll! Sen blir jag lite extra glad när jag tänker på att Per kommer att vara hemma vid den här tiden nästa fredag. De ska bli skönt att få krypa ner bredvid honom efter att ha vart ifrån varandra i 10 veckor. En annan sak, minns ni när jag skrev att 10 veckor skulle gå hur fort som helst och allt de där skitsnacket? Stryk det va, 10 veckor går i snigelfart och när man tycker att de börjar närma sig så har man ändå 5 veckor kvar innan man ses, det är inget annat än pissigt.

Nu ska jag då trycka i mig lite ben & jerrys och mysa lite med Sierra. Jag ska försöka hinna ta bilder i någon reklampaus eller så, måste bara försöka slappna av innan för jag vet inte om de beror på vad jag har ätit eller om bebis bara "tjockar" ut sig, men magen är enorm. Ni får se sen.

Ha en mysig kväll ni också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback