Fulla muggar.

Datum:2009-11-06 / Tid:11:13:40

Godmorgon, eller nästan goddag faktiskt.

Det är då morgon för mig, somnade på soffan igårkväll och vaknade upp där kl 4 av att jag hade vrålont i magen. Varför? Jo, på något sätt har jag lyckats snurra runt så jag låg och sov halvt på mage, och givetvis tyckte väl inte bebis att det var någon strålande idé så h*n sparkade ivrigt på min urinblåsa så jag var tvungen att vakna och besöka toaletten. Men det var nog tur det, annars hade väl min nacke och rygg varit av på mitten idag.

Förlåt för den bedrövliga uppdateringen igår men hade helt enkelt inte tid. Först och främst så käkade jag lunch med halva la familia och sen var jag iväg på husvisning och efter de så ruschade vi iväg för att vaccinera mamsi och bror. De tog ju sin lilla tid men när vi väl var klara där så var vi och fixade de vi skulle fixa inför pappas överraskning. Igår kom pappa hem ifrån en övning i finland och hemma väntade världens bästa överraskning!

Just ja, vet ni vem som hade skrivit ett jätte sött meddelande åt mig på facebook då när jag vaknade? Min älskling..! Han som är ganska värdelös på att använda internet överhuvudtaget hade tagit sig tid och skrivit några söta rader åt mig. Men det var nog mest för att han ska ut på patrull idag så vi hörs inte förrän nästa vecka. "Vi är på väg ut nu så vi kan inte höras på ett tag:(. älskar dig gumman och ta hand om er båda. puss och kyss på magen."

Nu är det dags för frukost/lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback