Graviditetsvecka 17.

Datum:2009-11-13 / Tid:11:16:51
God morgon!

Idag gick jag och lilla bebis (Ja, Per är ju också med på ett hörn tihi) in i vecka 17 (dvs 16 fullgångna veckor) och de känns givetvis magiskt. De känns helt otroligt att tiden går så snabbt! Men jag tror det är för att jag håller på att räkna ner inför att Per ska komma hem, och det går däremot i snigeltakt. Imorse ringde jag då till sunderbyn och bokade tid för rutinultraljud, de ska bli så himla roligt att få kolla på lill*n därinne och att Per ska få de också! Jag tror att allting kommer bli så mycket verkligare då för honom. Fast han har nu fått se bilder på magen och jag tror att de har gått upp lite för honom om vad som kommer hända inom 4 månader tihi. Vill ni se samma bild som Per gick se igår?

Den här bilden är ifrån en annan vinkel och lite längre fram då jag har fått höra att magen ser enormt stor ut på bild men inte alls lika när man ser den på riktigt. Jag hoppas den här överensstämmer lite mer med verkligheten.


Kommentarer
Lisa G

Satan va tiden går fort! As spännande ju.

2009-11-14 / 03:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback