Hjärtat i halsgropen, igen.

Datum:2009-11-11 / Tid:14:30:02


Jag hatar att komma hem och se sådana här rubriker! Nu är hjärtat uppe i halsgropen igen och paniken är alldeles runt hörnet. Jag pratade dock nyss med en kille i Pers grupp och han sa att Per mår bra, men då vet jag inte om han var inblandad eller nånting. Vi får hoppas på att han ringer mig snart!

UPPDATE: Jag har pratat med ytterligare en kille ur Pers pluton och han mår bra, dock så är han ute och hjälper till där "olyckan" skedde. Det känns ju bra att veta att han mår fysiskt bra, men vill ändå höra de ifrån honom och höra hur läget är med honom och de andra. Men han lär nog ringa så fort han kommer in på campen, han vet nog att jag är rätt orolig.

Kommentarer
Stina

Såg det nyss. Hoppas att det inte har hänt honom NÅGONTING! Fy fan. När kommer han hem? Det måste ju vara nu snart...



KRAM

2009-11-11 / 14:32:35
http://fladdor.blogspot.com
johanna

Hej vännen. Såg detta ikväll på MIL och tänkte genast på dig o Per. Har han ringt än? Hoppas verkligen att han är ok och du oxå.

Hör av dig så fort du vet nåt.

Kram

2009-11-11 / 17:34:23
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback