Jag vill sova!

Datum:2009-11-18 / Tid:07:43:10
Godmorgon.

NEJ, jag har inte sovit gott inatt! Jag som verkligen behövde att få en hel natts sömn. Men nej, jag har bara legat och vridit mig medan katten har sprungit omkring och busat med exakt allt hon har hittat, fast när hon började busa med en penna under täcket fick jag nog och slängde ut henne. Sen fick jag se att hon tagit hämnd genom att bita av min telefonladdare och ja, då fick hon bokstavligt talat springa för sitt liv! Suck och stön. De enda som har varit bra är väl att jag har känt av bebis rätt rejält inatt men de kan nog bero på att h*n inte gillade att jag inte kunde somna.

Nu ska jag då börja promenera till jobbet och jag ser inte alls fram emot det. De kommer förmodligen bli en lång och tröttsam dag, och ingen kommer vara gladare än mig när klockan blivit fem.

Just ja.. idag är de bara 2 veckor kvar tills Per landar på svensk mark, de ni! Då har min älskade varit borta i Afghanistan i ungefär 7 månader. Jag kan knappt fatta att han snart är hemma, och inte bara för 10 dagar utan föralltid. Nyp mig i armen snälla!

Ha en bra dag och sköt om er! Skänk mig en liten styrkande tanke så jag klarar av dagen på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback