Magen och jag.

Datum:2009-11-04 / Tid:17:43:42

 

Först och främst, kolla in mitt nya diadem! Jag köpte det på kappahl i lördags, och ja, hur sött är det inte på en skala? Det är gulligt och flickigt! Jag köpte även ett i gammalrosa, men har inte hunnit inviga de ännu men de lär nog dyka upp ett tillfälle väldigt snart.

Sen ja, ni kan väl inte missa magen va? Den syns numera väldigt tydligt i de allra flesta klädesplaggen. Fast jag klagar inte ett dugg, de är bara mysigt att märka att lillbebis mår bra och myser på därinne. Det är ju så häftigt när man trycker lite försiktigt nedanför magen och så känner man hur stenhårt det är, och så vet man att de är våran lilla stjärna som ligger där innanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback