Mitt huvud exploderar.

Datum:2009-11-17 / Tid:22:15:42
Suck, stön och blä! Tror ni att jag har haft en lätt dag? Då tror ni helt fel kan jag ju säga! Det har varit kaos, minst sagt. Jag tror fasiken att allt som möjligen kan gå fel har gått fel. När jag väl slutade så hade jag sådan dunkande huvudvärk att jag trodde att jag skulle svimma. Men efter lite mat och ett sött samtal ifrån min älskling så var jag väl lite mer lik en människa igen.

Ikväll har jag då umgåtts med Mikkis och vi har kollat film. Nu är jag dock helt slut och de ska helt underbart att få krypa ner under täcket och gömma sig. Imorgon blir det att stiga upp halv sju och sen jobba en lång dag, och de är ingenting som jag ser fram emot.

Sov gott kära ni, och dröm fina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback