Mysig dröm.

Datum:2009-11-07 / Tid:10:50:23

Tihi, inatt drömde jag att våran lilla bebis kom till världen, och det var en brunögd, blond.. tjej! Hon var så liten och söt med massa, yvigt hår på huvudet. Fast i drömmen var det som att Per fortfarande var därnere i Afghanistan, så fick sitta och försöka ringa anhörigtelefonen för att få tag på honom. Just det är ingenting som jag någonsin skulle vilja göra när våran mini ska komma till världen på riktigt. Men visst var det lite mysigt? Jag har ju hört att man brukar drömma en del om bebisen, och jag vet några som har drömt om vad de kommer bli och fått rätt sen. Betyder det då att vi ska få en liten tjej? Vi får väl se, igår fick jag ju en uppenbarelse om att de skulle bli en pojke så, ja.. vi får helt enkelt se i april.

Är du en tjej eller kille?


Kommentarer
Julia

Min dröm stämde ju, jag drömde ju en gång att jag skulle gå en pojke :-)

2009-11-07 / 12:15:51
http://julialindholm.blogg.se/
Lisa G

Åh, jag tycker ju att det är så spännande! :) Längtar till april!

2009-11-08 / 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback