Off i go.

Datum:2009-11-07 / Tid:18:07:39

Jag har nu varit och handlat lite middag, som jag nu ska trycka i mig snabbt som attans. Sen är det dags att åka på anhörigträff för alla vi som har anhöriga i Afghanistan. Jag har nog sagt varenda gång de har varit sån träff att jag ska gå men så har de alltid dykt upp något och så har jag struntat i det. Men den här gången ska jag gå, får ju heller ingen fler chans eftersom att de här är den sista. Egentligen så skulle jag ha jobbat på farmen ikväll på näringslivsgalan men tackade då nej för att gå på de här, så jag hoppas sannerligen att de säger något av värde. Vi får väl se!

Ni får höra om träffen senare och om de gav mig nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback