ROLIGHETER!

Datum:2009-11-06 / Tid:17:02:45
Tihi, jag var en sväng på stan med mamsi och papi förut idag. Vi käkade lunch och sen fick jag ett litet infall att gå in på the phone house och vips kom jag ut därifrån med en sprillans ny mobil! De blev inte en sån där bajsiphone som exakt alla ska springa och skaffa sig just nu, icket! Min är så mycket snyggare och framförallt bättre. Ni kan ju gissa vad jag gör just nu? Exakt, jag sitter och lekar med min nya mobil! Ni ska få se en bild på skönheten sen, den är svart och rosa.

En annan kul sak, jag fick nytt schema idag från coop och under december kommer jag att jobba i princip heltid. Jag stod bokstavligt talat och hoppade av lycka! Jag älskar att jobba där och att få jobba så mycket som jag ska göra under jul är helt jäkla underbart!! Sen ska jag ju jobba på farmen också på julborden så de kommer bli klirr i kassan i december och januari. Men det är ju bara bra eftersom att vi då ska köpa en barnvagn och sånna grejer.

FAN VILKEN BRA DAG VA?? Jippie.

Kommentarer
Julia

Jag har jobbat i Hugoson disken på Coop och FY FAN! Värre kunder har jag aldrig varit med om. Men kul att du trivs där i alla fall. Jag var alltid på dåligt humör pga all skit man fick av kunderna där. Men personalen är ju bra :-) Men kul att du får jobba, det behövs ju alltid pengar när man ska få barn :-)

2009-11-06 / 18:10:31
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback