Saknar ♥

Datum:2009-11-10 / Tid:23:15:47
Åh vad jag saknar vissa människor, speciellt de som jag träffar alldeles för sällan och som man kanske inte heller har möjlighet att träffa sådär värst mycket. Jag syftar ju givetvis på min Lisa, vem annars? Hon är ju min andra halva, eller som Per brukar säga "ni är som en person fast väldigt olika utåt" de stämmer nog väldigt bra överens med sanningen.

Hon är i allafall en viktig pusselbit, och utan henne skulle ingenting vara sig likt. Hon är ju så viktigt att hon numera till och med är med på min header här på bloggen, och hon har sedan länge varit i min bokhylla. Ja, inte hon men fotot på henne och Per från förra sommaren. Jag älskar det fotot, två av de viktigaste personerna i mitt liv.

Jag saknar dig Geee ♥


Kommentarer
Lisa G

Naaw! Det värmer i hjärtat när man kommer hem från jobbet i kalla natten och ser såna här gulliga saker. :) Jag saknar dig också! Jag kommer upp i jul. Då måste vi ses, så ska jag klämma och känna på go-magen :D Puss

2009-11-11 / 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback