Trevlig helg!

Datum:2009-11-21 / Tid:21:38:39
Jag har ju mått lite si och så tidigare i veckan som ni redan vet, och pga det så sa jag bort att jobba på farmen i helgen, för att få lite andrum och se om kroppen skulle komma ikapp. Vet ni vad? Jag mår mycket mycket bättre! Igårkväll var jag och lilla Sierra ute hos mami och papi, och det slutade med att vi sov där också, och jag vet inte om det var de jag behövde eller vad, men när jag vaknade så kände jag mig som en ny människa. De känns riktigt bra att ha fått lite nya krafter, så idag har jag hållt på och sortera grejer och städa i alla skåp och garderober. De känns extra bra att veta att allt här hemma är i tipptopp och att de inte behövs göras några större grejer innan Per kommer hem. Jag älskar att vara så här pysslig!

Jag pratade även med Per tidigare idag, och nu längtar han hem något fruktansvärt mycket! Då känns de ju bra att veta att han kommer hem om bara två veckor, så han slipper längta alltför länge. Mitt hjärta! De ska då bli underbart att få hem honom och få ha honom här hela tiden, och slippa fundera över vilka farligheter han kan tänkas vara ute på. Jag må vara stolt över hans insats i Afghanistan, men nog fasiken drar man sig en lättnads suck över att han snart är påväg hem!

Nu ska jag fortsätta kolla på lite film och mysa med Sierra, och lilla bus som buffar och har sig i magen emellanåt.
Ha en fin kväll ni med, och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback