Vecka 19.

Datum:2009-11-27 / Tid:14:35:37
Idag går jag och lilla bebisen in i vecka 19. Det känns som att tiden fullkomligt springer iväg! Var det inte nyss jag var i vecka 14 fortfarande mådde lite småilla ibland? Jisses. Jag kan knappt förstå att jag nu känner av bebis dagligen, det är overkligt! Igårkväll när jag gick och la mig låg jag med handen på magen medan jag läste och oj vilken aktivitet det var, ena sekunden buffade det i magen som tusan och så blev magen alldeles hård, för att efter två sekunder bli hur mjuk som helst på ena sidan. Jag kan inte säga något annat än, häftigt!

Nu vill jag bara att Per ska komma hem så han får känna han också. Men vet ni? Idag är det bara en enda liten vecka kvar innan vi ses! När jag tänkte på det tidigare idag så höll jag på att börja klättra på väggarna. De ska bli underbart att få träffa honom igen, och få ge honom en lång varm kram!

Jag ska nu fortsätta pyssla här hemma och göra det lite fint. Jag har ju varit iväg hela dagen på möte och lunch så har inte hunnit göra all städning som behövs inför advent. Men som tur var så slipper jag ju dra in massor av julpynt eftersom att vi (läs: jag) avskyr allt som har med julpynt att göra.

Vi hörs sen, och då ska jag ha hunnit fota magen också.

Kommentarer
Johanna

Va kul jag går oxå in i vecka 19 nu! snart halva klart :-)

2009-11-27 / 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback