Aaaaaaaahh.

Datum:2009-10-17 / Tid:13:26:48

Åh, igår hade jag de väldigt trevligt, lagade mat och bara myste framför Idol med Sandra. Det är alltid alltför länge mellan gångerna, men de får vi försöka ändra på i fortsättningen. Tyvärr så glömde jag ju givetvis bort att ta några bilder, men nästa gång.

Efter att Sandra åkt hem så låg jag bara och glodde på tv lite innan de var dags för att sova. Fast tyvärr vaknade jag kring halv två av en sådan jävulst magknip, men de löste sig också rätt snabbt så jag kunde somna om. Men jag avskyr att vakna upp och ha ont när jag sovit som ett litet barn. De finns inget värre, eller hur?

Idag känner jag mig då som en helt ny människa och det är underbart! Jag älskar att må så här bra och jag hoppas att det håller i sig nu också. Jag längtar bara tills Per ringer så jag kan berätta de fantastiska nyheterna.

Men nu är det dags för lunch, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback