Citron, yummy.

Datum:2009-10-07 / Tid:13:15:11

Mmmmmmm.. Igår när jag var och handlade fick jag ett sådant plötsligt sug efter citron! Givetvis inhandlade jag de då och for hem snabbt som attans och började äta. Visst, de går ju inte riktigt att njuta ordentligt av de eftersom för varje gång man tar en tugga så känns de som att munnen ska krypa ihop till ett litet skakande russin. Men det är gott ändå! Fast när jag hade ätit en hel citron igårkväll så hade jag nästan ont i munnen, så jag vettefan om de verkligen är bra att sitta och trycka i sig en hel citron. Vad tror ni? Jaja, sjuk lär jag ju i allafall inte bli nu..!


Kommentarer
malin

Men usch Maria, hur kan du? :)

2009-10-07 / 17:44:33
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback