Dagvild!

Datum:2009-10-29 / Tid:19:34:01
Vad är det med mig nuförtiden? Jag är helt dagvild och allmänt förvirrad. Tidigare idag gick jag in i skafferiet tre gånger i rad! Tillsist tänkte jag bara "åh herregud vilken tur att per inte är hemma, han hade ju lagt in mig på psyket eller nånting"

Fast det roliga var nog ändå när the boss ringde och frågade om jag kunde jobba och så blev jag lite tyst och förvirrad, varför? JO, jag hade glömt vilken dag det var och fick bara fram i hjärnan att det var fredag. Jag fick helt enkelt fråga honom om vilken dag de var och ja, nog minsann lät han lite smått fundersam när jag viskade lite tyst "hmm.. vilken dag är det imorgon egentligen"

Nåväl.. som tur är väl i allafall att jag bestämde mig för att inte fråga Mikkis om hon ville komma hit och se Idol med mig ikväll. Jag insåg alldeles precis att "AAAH just ja, det är ju imorgon"

Hello snurrhuvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback