Funny friday.

Datum:2009-10-16 / Tid:19:32:20
  

När jag vaknade imorse och fick se det bedrövliga vädret utanför fönstret så ville jag bara gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet och mysa in mig i min redan varma och goa kudde. Men jag slet min trötta kropp till duschen och sen fixade jag mig i ordning. Jag for och hämtade upp Miriam och så bar de iväg mot Luleå. Vi började dagen med att äta lunch på donken. Sen blev det att fönstershoppa, klämma och känna men utan några köp. Ja, ni läste rätt, ingen av oss köpte nånting! Eller, vi handlade givetvis när vi for ut till MAXI men inga klädköp blev de. När jag berättade de för Per så trodde han inte riktigt på mig, och jag förstår honom.

Vi har då haft en väldigt trevlig dag tillsammans, och det är sällan som jag har trivts så bra med en person som jag nyss träffat. De enda är väl språkbarriären men engelska fungerar ju alldeles utmärkt, de är väl bara de att folk tittar lite lustigt på oss när vi mixar språken hej vilt men men.

Nu måste jag börja laga lite middag, snart kommer Sandra hit för middag och Idol. Mys!


Psssst, jag har även hunnit med en arbetsintervju idag som gick tipptopp, nu är det bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback