Godmorgon, typ.

Datum:2009-10-19 / Tid:11:29:41

Godmorgon, eller goddag på er!

Sovit gott? Jag har mestadels sovit som en liten prinsessa, men har även vaknat emellanåt av några alltför livliga drömmar. Fast svårast var det tidigt imorse när jag vaknade av ett otroligt sug efter pommes frites och coca cola, då trodde jag att min hjärna skulle explodera. Jag fick verkligen koncentrera mig för att slå bort de tankarna, och de lyckades väl sådär, jag är fortfarande småsugen på de. Men de blir inget sånt tjafs!

Nu ska jag dricka lite av min favoritjuice innan dagen kan starta på allvar. Vi får sen se vad dagen har att erbjuda, men de blir säkert något roligt.

Ha en fin dag hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback