Höstdeprimerad.

Datum:2009-10-08 / Tid:14:31:08
Suck, jag tror att jag håller på att bli deprimerad! Jag hatar verkligen hösten, och då ska vi inte ens prata om vad jag känner inför vintern. Men när jag sa de igår till min älskling så lugnade han mig med att vi mest troligt kommer att åka till varmare breddgrader i januari, så då får man åtminstone något att längta efter. Han är så fin min älskling, han hörde direkt på mig att jag lät lite nere och då vet han exakt hur han ska göra mig lite gladare, och det är guld värt!

Nåväl, de kommer nog kännas bättre när man börjat vänja sig vid mörkret och kylan. Okej, kanske inte, men jag kan ju försöka inbilla mig själv de. Fast när kylan kommer på riktigt så kommer ju faktiskt älskling hem ifrån Afghanistan så då kommer allt bli mycket bättre!

Nä, nu ska jag plocka lite här hemma och hinka i mig några liter apelsinjuice, mitt nya beroende.

Kommentarer
Fru Evelina

å så bor du i norrland hihi... en av anledningarna till att jag inte vill bo där uppe är för att vintern är så lång och det är så mkt snö.



tänk på vilken vecka det är om ni ska flyga!



kramar

2009-10-08 / 21:30:03
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback