Inspiration.

Datum:2009-10-12 / Tid:12:36:57
Usch vad jag känner mig tråkig idag! Jag har ingen ork eller motivation att göra något kreativt heller, och jag har definitivt ingen inspiration att skriva något vettigt här tyvärr. Någon som har något förslag på vad man kan hitta på?

Enda som jag vet med säkerhet att jag ska göra är äta lunch med Mikkis och Anna-lena. De är så snälla så de ska komma hit med mat och allt, snacka om att få allt serverat på silverfat. Men sen blir de säkert att hitta på något spännande, vi får se. Om inte så får jag väl städa lite och kanske ta och baka något, de sysselsätter ju en ett tag åtminstone.

Senare i veckan får jag då massvis att göra för då kommer brorsans tjej hit ifrån Tyskland. Då ska jag visa henne runt här och så har jag planerat att vi ska åka till Luleå och shoppa loss lite. Fast att säga till henne att vi ska åka till "the big city" känns ju lite fel med tanke på att Miriam kommer ifrån Mainz utanför Frankfurt och de är ju nästan en miljonstad. Men hon kommer säkert att uppskatta de ändå!

Ha nu en fin dag så återkommer jag senare med allt de fiffiga som jag gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback