Invigning av nya gallerian.

Datum:2009-10-29 / Tid:19:14:28
Ooops, idag har de blivit lite uppdatering igen. Men jag har knappt varit hemma faktiskt så då är de ju svårt att uppdatera! Jag började dagen med att kliva upp kl 8 för att vid 9:20 vara vid invigningen av nya gallerian här i stan. Jag och Malin stod nästan först i kön enbart för att få lite gratissaker! Vi knep faktiskt varsitt presentkort på 100 kronor på kappahl.. som givetvis rök direkt på bebiskläder tihi. Efter de försvann lite av vår motivation då de säkert var flera tusen därinne och ja, man kände sig som en guldfisk i ett vattenglas. Vi gick istället och åt lunch med mamsi och bror. Sen gick vi mest omkring och lallade, innan vi gick hem till mig för att fika och slappa med våra feta magar.

Jag har haft väldigt mysigt idag. De var speciellt mysigt när telefonen ringde och de stod "privat nummer" och fick höra min älsklings ljuva stämma. Jag älskar verkligen att prata med honom om allt och ingenting, det är livet! Fast jag hade ju hellre gjort de öga mot öga än i telefon men snart så.

En annan skoj sak, i helgen blir de en hel del jobb, börjar först med att ta ett litet pass på coop och sen på lördag blir det ett långpass ute på farmen. Men de ska bli roligt att få jobba lite!

  

Kommentarer
malin

Tack för idag Marran:) Snygg som fan är jag^^

2009-10-29 / 21:02:13
http://gabson.blogg.se/
Johanna

Åh, din magemagemage var så söööööööt! Uscha dig! ;)

2009-10-29 / 22:45:46
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback