It's all about love.

Datum:2009-10-11 / Tid:20:45:28

Jag hittade den här söta lilla listan hos Johanna, så jag beslöt mig för att helt enkelt sno den tihi. Det är givetvis lite om kärlek som ni säkert redan förstått, både nu och lite oldies.

Nuvarande kärlek

Vad heter han? Per
Hur träffades ni? En kväll i maj ute på terassen på M/S bränna
Vad sa ni till varandra? Oh massvis, bland de första Per sa var att han hade flickvän sen en månad tillbaka, för att sen ändra sig efter en kvart. De skrattade jag rätt gott åt! Sen pratade vi resten av kvällen och natten.
Var det kärlek vid första ögonkastet? Jaa i allafall enligt Per. Jag var nog lite mer svårflirtad med tanke på hela flickvänsgrejen men de löste ju sig.
Hur blev det ni två? Efter första kvällen så umgicks vi nästan dagligen, och vi blev väl bara mer och mer kär. Sen till sist en kväll efter Boden Alive när vi dejtat över en månad så sa Per att han inte var singel längre.
Hur länge har ni hållt ihop? Snart 1 ½ år.
Älskar du honom? Ja, mest av allt!
Har ni många fina minnen ihop? Oh ja!
Ge något exempel? Vår första tid tillsammans, när vi i princip satt fast i varandra. Sen har vi ju båda Turkiet resorna, Maldiverna och när vi flyttade ihop, plus mycket mycket mer.
Vad är erat sämsta minne? Haha, jag tror inte vi har något riktigt dåligt minne. De skulle i såfall vara dagen när han for till Afghanistan första svängen, det var en riktigt usel dag.
Trivs du bra med hans familj? Ja, de har välkomnat mig med öppna armar ända från början. Hans systrar börjar mer och mer kännas som mina egna.
Hur ser eran framtid ut? Den är öppen för de mesta men framförallt ljus med mycket kärlek. Sen kommer där även finnas en hel drös med barn, giftermål, resor och äventyr.
Är han mannen i ditt liv? Ja, han är det absolut bästa som hänt mig och de försöker jag påminna honom om varje dag!



Ex

Har nu något/några ex?
Ja.
Hur många? De finns bara en som jag verkligen kan kalla ex.

Ex nr 1

Vad hette han? Linus
Hur träffades ni? På hotell Flower garden i Turkiet.
Vad sa ni till varandra? Hans kompis Björn kom fram till mig och Jessica i hotellbaren och började prata fotboll med oss och så hoppade Linus in i samtalet också. Men mitt starkaste minne därifrån var när vi var ute på promenad bara han och jag, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Var det kärlek vid första ögonkastet? Ja!!
Hur blev det ni två? Veckan efter att jag kommit hem från Turkiet så beställde jag en flygbiljett ner till Ängelholm och resten är historia.
Hur länge höll ni ihop? Ca 3½ år.
Älskade du honom? Ja, och de gör jag fortfarande fast inte på samma sätt givetvis.
Hade ni många fina minnen ihop? Oh jaa!
Ge något exempel? Alla Turkiet resor, vår första gemensamma resa med hans familj till Rhodos, första gången jag var nere i skåne och vi var till Båstad, när vi flyttade ihop, när vi förlovade oss och vår sista resa tillsammans till Lanzarote. Sen finns de givetvis en miljon mer grejer vi upplevde ihop!
Vad är eran sämsta minne? Ja, där finns de tyvärr alltför mycket.. men hela hösten/vintern 2007.
Trivdes du bra med hans familj? Ja, hans föräldrar blev som mina extraföräldrar, speciellt hans pappa.
Såg du en framtid med honom? Ja, de gjorde jag. Vi såg nog båda framför oss hur vi gifte oss och fick barn.
Ångrar du denna tid? Nej, absolut inte!
Är du glad över att det är över? Glad och glad, jag är inte glad över hur det slutade men eftersom att vi inte hade de bra sista tiden så var det nog de bästa som kunde hända.
Tror du han är en bra pojkvän i dagsläget? Det tror jag absolut! Han var en jädrans fin pojkvän och sambo när vi var tillsammans så jag tror nog han är snäppet bättre idag till och med.




Kommentarer
Linda

Hej! Jag håller med dig. Vi valde namnet Hugo men ångrade oss och har nu funderat på Theodor :) Men sen vet man ju inte om det är en liten Theodor som kommer ut, så vi får helt enkelt se vad det blir för namn :)

2009-10-11 / 22:05:10
http://lindabjuvander.blogg.se/
Johanna

Haha, lungt ;)

2009-10-12 / 00:48:04
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback