Jag är född på fel sida av jorden!

Datum:2009-10-07 / Tid:13:19:29

Seriöst! Jag kan inte bo där de börjar snöa i början av Oktober, och där det just nu är lika kallt som i en frysbox. Nejnejnej, jag vill bara inte! Det var nog inte alls meningen att jag skulle födas på den här kalla sidan av jorden. Allvarligt alltså, jag kör inte skoter, åker inte slalom (jaja, gjorde de när jag var yngre men det var då de) och avskyr snö överhuvudtaget! De finns ingen logik alls i att jag ska bo häruppe. Men som tur är har ju faktiskt Per lovat att de här blir mest troligt våran sista vinter häruppe.


Brrrrrrrrr!


Kommentarer
Britta

Håller fullständigt med, usch för snö.

2009-10-08 / 10:03:11
http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback