Lite brevskrivande.

Datum:2009-10-21 / Tid:19:31:05


Eftersom att jag är världens bästa flickvän så har jag avlagt lite tid ikväll åt att skriva ett långt gulligt brev till älsklingen i Afghanistan. Fast egentligen har jag ju sagt att jag inte skulle skicka några fler brev förrän jag fått mitt första, men jag har börjat inse nu att de aldrig kommer att komma något brev. Sen hade jag lite att göra och ett redan färdigtskrivet kuvert så då satt jag mig och skrev lite åt honom. Han brukar ju uppskatta mina brev så då kan de ju vara roligt att få ett lite spontant sådär.

Nu ska jag kolla Vänner, sen baka lite, kolla Greys och sen ska jag åka till Mikkis och Petra för att kolla filmer. Det är min kväll de! Vad ska ni hitta på? Tell me.

Kommentarer
Yvonne

Här ska det kollas på Grey's och mysas me thé i soffan. Vilken vecka är du i förresten?

kram

2009-10-21 / 20:11:37
http://ourpeanut.blogg.se/
Stina - i väntan på Fladdor

Jag minns hur mycket jag uppskattade brev från mina kära vänner och släktingar när jag var där nere. Tycker det är så tappert av alla anhöriga som inte vet vad som händer. När man är där nere så har man ju full koll på allt som händer, medan ens anhöriga sitter hemma och bara ser rapporter från mil.se eller aftonbladet...



Kämpa på! Och grattis till graviditeten (första gången jag är inne på din blogg).

2009-10-26 / 20:59:11
http://fladdor.blogspot.com
Stina - i väntan på Fladdor

Jag minns hur mycket jag uppskattade brev från mina kära vänner och släktingar när jag var där nere. Tycker det är så tappert av alla anhöriga som inte vet vad som händer. När man är där nere så har man ju full koll på allt som händer, medan ens anhöriga sitter hemma och bara ser rapporter från mil.se eller aftonbladet...



Kämpa på! Och grattis till graviditeten (första gången jag är inne på din blogg).

2009-10-26 / 20:59:27
http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback